استپ سه لایه

قیمت استپ سه لایه ورزشی تخته استپ که در سال ۱۹۸۶ در آمریکا ابداع شد، امروزه ورزش بسیار محبوبی است. این برنامه حرکتی تناسب اندام، نام خود را از وسیله پله مانندی که مورد استفاده قرار می گیرد (کلمه استپ در زبان انگلیسی) گرفته است که به صورت گروهی و با موسیقی انجام می شود و بر روی حرکات موزون و هماهنگ تمرکز دارد و باعث می شود فرد بدون فکر کردن به چیزی، تحرک داشته باشد.

قیمت استپ سه لایه ورزشی

یک کلاس استپ به طور متوسط و بسته به سطح آن ۳۰ الی ۴۵ دقیقه طول می کشد. این ورزش اغلب در سالن، در گروه های کوچک و با موسیقی ریتم دار انجام می شود. استپ ایروبیک در مدل های اولیه از جنش چوب بوده و طی گذر زمان استفاده از لاستیک و دیگر روکش ها برای ایجاد سطحی با انعطاف بیشتر مد نظر قرار گرفت. سطح کف پا به علت تاثیر مستقیمی که بر روی ستون فقرات ورزشکار می گذارد دارای حساسیت زیادی است.

خرید انواع استپ سه لایه ورزشی

تخته استپ یوگا

اگر در حرکات تعادلی یوگا مشکل دارید و این کار برای شما دشوار است. اگر به دنبال چالش جدید در انجام حرکات و تمریناتی هستید که تاکنون آن‌ها را انجام نداده‌اید و اگر به دنبال انجام حرکات مختلف یوگا بر روی یک سطح نرم و راحت برای محافظت از زانو و دست و پای خود هستید تخته استپ یوگا گزینه ای ایده آل برای ورزش یوگا و تمرین یوگا شما به شمار می رود.تخته استپ فوم سه لایه ۵۵ سانتی معرفی شده در این بخش دارای طول ۵۵ سانتی متر، قیمت استپ سه لایه ورزشی و ارتفاع ۹ سانتی متر می باشد.

تخته استپ چیست؟

تخته استپ قطعه‌ای از جنس فوم است که در ورزش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. تخته استپ فومی در دو ابعاد مختلف تولید می‌شود. این ابعاد عبارتند از ۸۶ در ۳۶ سانتیمتر با ارتفاع ۱۲ سانتی متر و نوع دیگر آن ۵۸ در ۲۸ و با ضخامت ۸.۵ سانتیمتر است. تخته استپ یک ابزار نوآورانه به شمار می رود که کاربردهای فراوانی در ورزش یوگا دارد. این قطعه فوم حایلی میان شما و سطح زمین ایجاد می‌کند که باعث انجام یک ورزش بسیار راحت و قیمت استپ سه لایه ورزشی و ناراحتی هنگام انجام ورزش یوگا می‌شود.

مزایای استفاده از تخته استپ

تخته استپ یوگا و پیلاتس ابزار بسیار موثری در جهت تقویت کردن مهارت های مختلف شما در تمرین یوگا مانند انجام حرکات تعادلی و کششی است. این مزایا علاوه بر اینکه در قیمت استپ سه لایه ورزشی ورزش یوگا موثر باشد در موارد دیگر هم مفید است که یک به یک به آن ها می پردازیم.

بازتوانی با تخته استپ

در وحله اول فیزیوتراپیست‌ها از تخته استپ برای بازتوانی بیماران خود به اشکال مختلف استفاده می‌کنند. این مختخصصان با دادن برنامه‌ها ورزشی و حرکتی به وسیله تخته استپ به بیماران خود سعی در بهبود بخشیدن عضلاتی هستند که در مرور زمان ضعیف شده‌اند و یا عضلاتی که در اثر عمل جراحی و قیمت استپ سه لایه ورزشی یا موارد مشابه نیاز به بازتوانی دارند.

حفظ تعادل با تخته استپ فومی

شاید بزرگترین مزیت استفاده از تخته استپ ایجاد و حفظ تعادل در هنگام انجام حرکات ورزشی مختلف باشد. این وسیله در سطوح ناهموار نیز مانند سطوح سنگی و سخت یک سطح هموار به وجود می آورد و راحتی مطلوب و مورد نظر شما را نیز برای انجام یک ورزش دلپذیر قیمت استپ سه لایه ورزشی فراهم می‌کند.

استحکام تخته استپ

از دیگر مزایای این وسیله استحکام بالا در حین انجام حرکات مختلف از جمله ورزش یوگا است.تخته استپ از زانو و دیگر نقاط بدن شما محافظت کامل را به عمل می آورد. همچنین برای یک ورزش طولانی مدت و بی وقفه در تمامی شرایط در کنار شماست. این وسیله یک سطح نرم و راحت را حتی بر روی سطوح ناهموار برای شما ایجاد می‌کند. این وسیله استحکام لازم برای انجام حرکات ورزشی بی وقفه و مستمر را دارد و شما را قیمت استپ سه لایه ورزشی در طی انجام این حرکات همراه می‌کند.

انعطاف پذیری تخته استپ

یکی از نکات برجسته در مورد تخته استپ فومی داشتن انعطاف پذیری مناسب جهت انجام حرکات ورزشی مختلف است. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که این وسیله باید انعطاف پذیری لازم برای حفظ تعادل بر روی سطوح ناهموار فراهم کند. اگر میزان نرمی و انعطاف پذیری این وسیله متعرف نباشد اعضای مختلف بدن ورزشکار بیش از حد استاندارد در تخته استپ فرو می رود و دیگر نمیتواند تعادل خود را قیمت استپ سه لایه ورزشی حفظ نماید.

موارد مهم در خرید تخته استپ

تخته استپ چندان محصول گرانی نیست. گران نبودن این محصول به این معنی نیست تمامی آن‌ها عملکرد خوبی هم داشته باشند. پس باید دقت لازم را در انتخاب تخته استپ فومی مناسب داشته باشید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که بایستی در هنگام خرید مورد توجه قرار دهید ضخامت تخته استپ است. با تخته استپ با یک تیر دو نشان را هدف قرار خواهید داد! استحکام را به همراه افزایش کیفیت حرکات ورزشی بدست قیمت استپ سه لایه ورزشی خواهید آورد.

قیمت دمبل ۲ کیلیویی

نمونه‌های بیش از حد ضخیم باعث به هم خوردن تعادل شما می‌شود اما برای جلوگیری از این موضوع می‌توانید نمونه‌هایی با ضخامت کمتر را انتخاب کنید که باعث ایجاد تعادل شما در هنگام ورزش کردن می‌شود. اما در آن روی سکه نمونه‌های ضخیم نرمی بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورند که این موضوع برای حرکاتی که نیاز به تعادل ندارند مناسب هستند. این موضوع سبب راحتی بیشتر استخوان‌ها و نقاط دیگر بدن شما در قیمت استپ سه لایه ورزشی هنگام ورزش کردن می‌شود.

قیمت دمبل ۱۰ کیلیویی

استپ ایروبیک تولید شده با مواد اولیه مرغوب، مناسب جهت استفاده در سالن ها و باشگاه های ورزشی می باشد. این استپ دارای رنگبندی متنوع میباشد. ویژگی مهم استپ ورزشی استاندارد بودن آن است تا آسیبی به ورزشکار در هنگام تمرینات ورزشی وارد نگردد. ورزش با استپ یکی از رایج ترین ورزش های هوازی می باشد که به عنوان یکی از حرکات معمول در ایروبیک و پیلاتس معرفی شده است. این تمرین و حرکات مشابه آن همچنان در قیمت استپ سه لایه ورزشی برای تمرین کامل بدنی انجام می شود.

استپ سه لایه ورزشی

مزایای ورزش با استپ سه لایه ورزشی

  1. در تمرین با استپ بیشتر عضلات شما درگیر میشود و این باعث میشود در مدت زمان کمتر، کالری بیشتری بسوزانید.
  2. استفاده از این وسیله باعث افزایش تمرکز میشود.
  3. تخته استپ امکان ترکیب تمرینات قدرتی و استقامتی را در مدت زمان کوتاه فراهم میکند.
  4. این تخته باعث تقویت ماهیچه ها میشود.
  5. تمام بدن بطور هماهنگ عضله ای میشود.
  6. استپ مانع به هم ریختگی حرکات پا و تقویت پیاده روی میشود.

خرید اینترنتی تجهیزات ورزشی

پایین بودن قیمت این تخته ها نسبت به دیگر وسایل ایروبیک و بدنسازی و سبک بودن آن موجب شده که این وسیله مورد توجه قرار گیرد. تخته استپ امروزه توی بدنسازی روز دنیاحسابی جا باز کرده. ورزشکاران بدنسازی ، پیلاتس و ایروبیک هم از تخته استپ استفاده میکنن. استپ برای تمرینات هوازی ، استقامتی و قدرتی فوق العاده مناسب و کاربردی هستش. تخته استپ از فوم فشرده و سه لایه تولید و طراحی شده. از این تخته توی قیمت استپ سه لایه ورزشی کرد و تمرین کرد.

مغازه لوازم ورزشی

تخته استپ ورزشی بدنسازی و ایروبیک به افراز از فوم نرم ساخته شده است. این محصول به عناوینی مانند استپ بدنسازی، تخته استپ ، پله ایروبیک، استپ فومی و استپ ایروبیک نیز نامیده می شود. ورزش ها و هوازی یکی از مفرح ترین و متداول ترین حرکات در رشته های ورزشی مختلف است . تمرین هوازی بر روی سیستم قلبی عروقی تاثیر می گذارد. ورزش با استپ یکی از رایج ترین ورزش های هوازی می باشد که از سال قیمت استپ سه لایه ورزشی معمول در ایروبیک و پیلاتس معرفی شد .

خصوصیات استپ ورزشی

استپ ورزشی فومی از ۳ لایه یا بر حسب سفارش مشتری ۴ لایه فوم رنگی تشکیل شده. امکان تولید استپ ۵ لایه و بالاتر نیز در صورت سفارش وجود دارد. ابعاد این محصول حدود ۳۵ سانتی متر در ۶۰ سانتی متر و ضخامت مدل ۳ لایه ۹ سانتی متر می باشد. همچنین بنا بر سفارش امکان تولید ابعاد بزرگتر و اختصاصی نیز وجود دارد. در دو طرف تخته استپ دو دستگیره جهت راحتی حمل و نقل و جابجایی تعبیه شده است. قیمت استپ سه لایه ورزشی ۲ نوع ساده و رویه آجدار تولید و عرضه می گردد.

استپ سه لایه

کفپوش ورزشی پلی یورتان استپ سه لایه یکی از تجهیزات ضروری در باشگاه ها و سالن های ورزشی است. کفپوش ورزشی پلی یورتان استپ سه لایه برای انجام بهتر بسیاری از ورزش ها مانند یوگا، ایروبیک، پیلاتس و بدنسازی لازم است. کفپوش ورزشی پلی یورتان این استپ از سه لایه ی فومی قیمت استپ سه لایه ورزشی تو پر ساخته شده است و به همین دلیل مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات دارد.

کفپوش ورزشی پلی یورتان با استفاده از این وسیله، ورزشکاران می توانند تمرینات خود را با ریتم و سرعت بهتری انجام دهند و عضلات خود را به بهترین حالت پرورش دهند. کفپوش ورزشی پلی یورتان انجام تمرینات ورزشی با استفاده از استپ مانع از آسیب مچ پا، کمر و زانوی ورزشکار قیمت استپ سه لایه ورزشی می شود.

ویژگی های استپ سه لایه

  • نرم و قابل انعطاف
  • دارای گواهی استاندارد و گواهی بهداشت
  • عدم آسیب به زانو و ستوان فقرات
  • دارای رنگ های شاد و زنده
  • دارای خاصیت ارتجاعی
  • کاربردی در ورزش های مختلف

خرید اینترنتی استپ سه لایه

فروش استپ ورزشی توسط فروشگاه های اینترنتی انجام می شود. البته استفاده از فروشگاه های اینترنتی می تواند دارای مزایای زیادی باشد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است:

  • دسترسی بهتر و راحت تر به محصولات شرکت
  • دسترسی به محصولات در کوتاهترین زمان ممکن
  • استفاده از تخفیفات ویژه سایت های معتبر
  • ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشتریان
  • خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه
  • خرید در هر زمان و هر مکان
  • کاهش هزینه های عملیاتی

جهت دریافت قیمت استپ سه لایه و یا سفارش خرید آن می توانید در هر زمان از شبانه روز از طریق تماس تلفنی یا تلگرامی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. عرضه کننده استپ سه لایه کیست؟ استپ سه لایه از ابزار ورزشی در باشگاه است که از انواع آن می توان استپ سه لایه را نام برد . استپ سه لایه در مراکز فروش سراسر کشور توسط عرضه کنندگان به فروش می رسد. استپ کاربرد زیادی در دنیای ورزش دارد و قیمت استپ سه لایه ورزشی بسیاری از ورزشکاران از آن استفاده می کنند .

از انواع استپ، استپ سه لایه را می توان نام برد که دارای شرکت های عرضه کننده در سراسر کشور می باشد . در انواع سالن ورزشی استپ سه لایه دیده می شود که برای بسیاری از رشته های ورزشی که برای تناسب اندام به کار می روند استفاده می شود . اجزای متشکل استپ سه لایه از سه لایه می باشد که رنگ های مختلفی دارند . انعطاف به کار برده شده در استپ سه لایه مناسب است و حین استفاده از آن قیمت استپ سه لایه ورزشی صدمه ای به اندام ورزشکار وارد نمی شود .

تولید استپ سه لایه

تولید استپ سه لایه در برخی از مناطق ایران انجام می شود که نیاز سالن های وزشی را برطرف می کند . در ساخت استپ سه لایه از لایه های محکم و منعطف استفاده می شود که از رنگ های شاد و جذاب به کار می رود .عمر استفاده از استپ سه لایه طولانی است و به راحتی از بین نمی رود . تولید استپ سه لایه توسط تولیدکنندگان متعدد در سراسر کشور انجام می شود و سفارشات مراکز عرضه و مصرف کنندگان قیمت استپ سه لایه ورزشی را به خوبی می پذیرند .

عرضه کننده استپ سه لایه

شرکت های عرضه کننده استپ سه لایه به گونه عمده و تکی انواع این محصول ورزشی را در اختیار مشتریان و خریداران قرا می دهند. عرضه کننده استپ سه لایه در بسیاری از شهرهای کشور وجود دارند و این محصول ورزشی بسیار کاربردی را به فروشندگان و مصرف کنندگان عرضه قیمت استپ سه لایه ورزشی می کنند .

مراکز خرید و فروش استپ سه لایه

استپ سه لایه را از مراکز فروش وسایل ورزشی در سطح شهر می توان خریداری نمود که به عرضه انواع این وسیله ورزشی می پردازند و به گونه کلی و تکی استپ سه لایه را ارائه می کنند . در سطح اینترنت فروشندگانی وجود دارند که به عرضه انواع استپ سه لایه در بین کاربران و خریداران می پردازند . خرید اینترنتی باعث ذخیره زمان و ایجاد خرید لذت بخش برای مشتریان می شود . استپ سه لایه را از مراکز تولید می توان به مقدار لازم تهیه نمود که نرخ کمتری از بازار دارد .

استپ فومی یکی از وسایل کمک آموزشی در ورزش‌هایی چون یوگا، ایروبیک و پیلاتس می‌باشد. این وسیله برای استفاده در خانه و سالن ورزشی ایده‌آل است و استفاده از آن آسان است و به فرم و ورزش دادن پاها کمک می‌کند. استپ ایروبیک وسیله‌ای اثبات شده برای افزایش فعالیت هوازی، کمک به کاهش وزن می‌باشد. این وسیله ساده برای مبتدیان و افراد حرفه‌ای عالی است، و در ضخامت و تعداد لایه‌های مختلف قیمت استپ سه لایه ورزشی تولید می‌شود.

بسته به شدت فعالیت ورزشی و نوع ورزش ضخامت مناسب را می‌توانید از مت کالا سفارش دهید. این محصول با جنس‌های مختلف در بازار وجود دارد. به دلیل استفاده از فوم در ساخت استپ فومی ورزشی سطح آن غیر لغزنده است و ایمنی لازم را برای فرد فراهم می‌کند. استپ‌های مت کالا در رنگ‌بندی متنوع و در قیمت استپ سه لایه ورزشی ابعاد استاندارد تولید و عرضه می‌شود.

ورزش با تخته استپ

در صورت سفارش در تعداد بالا امکان تولید در ضخامت خاص دیگر به‌غیراز استپ سه لایه، چهار لایه و همچنین چاپ مارک و برند بر روی این محصول توسط مجموعه تولیدی ما مقدور می‌باشد. تجربه انجام حرکات فیتنس و ورزشی با تخته استپ هایی با جنس فوم نرم محصولی مناسب جهت استفاده در باشگاه های ورزشی می باشد. این استپ ورزشی که از جنس فوم می باشد دارای استاندارد های لازم بوده تاایمنی ورزشکاران در هنگام تمرین قیمت استپ سه لایه ورزشی با آن حفظ گردد.

نکاتی کلی در مورد ورزش با تخته استپ سه لایه

ورزش با تخته استپ یک ورزش ریتمیک است . دوره استپ شامل یادگیری و انجام حرکات رقص و به هم ربط دادن حرکت پاها بر روی سطح (بالا رفتن، پایین آمدن، جلو، عقب و اطراف) و بر روی خود پا (مانند مامبو، نیم دور…) است. حرکات استپ از ابتدایی ترین حرکات تا پیچیده ترین حرکات، از تعداد زیادی ترکیب و قیمت استپ سه لایه ورزشی حرکت رقص تشکیل شده اند. اصل این حرکت بر روی پاها تمرکز‌ دارد اما به هیچ وجه دست هایتان نباید بدون تحرک باشد؛ این حرکات دست ها بسته به نوع حرکت ورزشی شما با تخته استپ تغییر میکند.قیمت استپ سه لایه ورزشی اکنون شاید برایتان سوال شده باشد ورزش کردن با این وسیله چه فوایدی دارد؟!

فواید ورزش با تخته استپ سه لایه

ورزش با استپ ، باعث سوزاندن مقدار زیادی انرژی می شود.این فعالیت، هم زمان نیازمند هماهنگی ماهیچه ها و سیستم قلبی و عروقی است. در نتیجه، مقدار زیادی انرژی می سوزد. (از ۴۰۰ تا ۵۰۰ کالری در ساعت) ورزش با استپ، توده های ماهیچه ای را تقویت می کند.پاها هنگام بالا رفتن از تخته استپ به شدت فعالیت می کنند و بازوها نیز در هر حرکت با پاها هماهنگ می شوند.

(تخته استپ مخصوص تمرینات هوازی) تخته استپ یکی از وسایل محبوب و پرکاربرد در ورزش های هوازی ، یوگا ، ایروبیک کراسفیت محسوب می شود. ورزشکار می تواند به عنوان یک سطح برآمده و نرم از استپ (تخته استپ سه لایه) استفاده کند و روی آن به نرمش و تمرین بپردازد. تخته استپ با ضخامت و استحکام مناسب، ( در چند رنگ متنوع) برای استفاده در باشگاه های ورزشی، کلاس های آموزشی و قیمت استپ سه لایه ورزشی در منزل توصیه می شود.

این تخته استپ از اسفنج پلی اتیلن با کیفیت بالا تولید شده است. جنس این تخته استپ موجب وارد آمدن ضربات کمتر به مفاصل شده و از اینرو ورزش کار به مدت طولانی تری می تواند روی آن حرکات نرمشی انجام دهد. این تخته استپ سه لایه لمینت شده بوده و از هیچ گونه چسبی برای اتصال آن ها استفاده نشده است، از اینرو دوام بالاتری خواهند داشت. وزن کم این تخته یکی از مزیتهای این کالا قیمت استپ سه لایه ورزشی می باشد.

تخته استپ سه لایه ورزشی چیست ؟

معمولاً ورزش کردن تاثیر بسیار زیادی بر بدن و روح انسان دارد. وسایل ورزشی زیادی وجود دارد که می‌تواند ما را به اهدافمان در زمینه رسیدن به تناسب اندام برساند.یکی از وسایلی که ما را به هدف ما در رسیدن به تناسب اندام میرساند تخت استپس لایه ورزشی می باشد.  برای انجام ورزش های هوازی مثل ایروبیک و یا حتی بدنسازی ما از تخته استپ سه لایه ورزشی استفاده می کنیم.

با استفاده از تخته استپ سلاح ورزشی شما می توانید تمامی عضلاتتان را به چالش بکشید و به چالش کشیدن باعث میشود که سوخت و ساز بدن تان در ناحیه باسن و ماهیچه ها افزایش یابد به طور کلی استفاده از تخته استپ فوم سه لایه ورزشی می تواند پایین تنه را تقویت می کند.

قیمت تخته استپ سه لایه

معمولاً استپ سه لایه دارای تنوع زیادی می باشد هزینه هایی که برای استپ سه لایه در نظر گرفته می شوند، رنگ خاصی دارند به طوری که قیمت های مربوط به استپ های سه لایه از ۱۲۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۲۵۰ هزار تومان نیز افزایش دارد. شما نیز می‌توانید بسته به نیازتان و بودجه که دارید استپی را تهیه کنید که می تواند به شما تناسب اندام زیبایی را ارائه دهد.

استپ سه لایه اسپرت

استپ های سه لایه به صورت اسپرت نیز در بازار موجود می باشند؛ این تخت استپ ها چون به صورت سه لایه میباشند میتوان از آنها برای گرم کردن بدن قبل از انجام حرکات سنگین ورزشی استفاده کرد، معمولاً استپ های اسپرت دارای ساختار منحصر به فردی هستند. شما با استفاده از استپ های سه لایه اسپرت می توانید  عضلات پایین تنه تان را تقویت کنید. تقویت این عضلات نیز  بیشتر بر حرکاتی توجه دارد که شما با استپ های سه لایه انجام می دهید.

تخته استپ سه لایه ایرانی

بیشتر تخته های استپ به صورت سه لایه هستند. جنس ایرانی تخته های استپ سه لایه نیز وجود دارد، این تخته ها شاید از نظر تولید با خارج از کشور تفاوتی داشته باشند ولی کاربردشان یکسان است و شما با استفاده از این تخت ها می توانید تمامی عضلات پایین تنه تان را به شیوه حرفهای تقویت کنید. معمولاً از تخت استپ ها  در در یوگا ورزش های رزمی ورزش های هوازی استفاده می شود پس کاربرد شان در رشته های مختلف می باشد.

خرید تخته استپ سه لایه پلاستیکی

برای خرید تخته استپ سه لایه پلاستیکی،باید چند مورد را مورد توجه قرار داد یکی از آن موارد این است که شما چه مقدار پول را میخواهید خرج کنید به طوری که نیازتان توسط تخته استپ برآورده شود.   این تخته ها چون جنسشان از پلاستیک است شاید بتوانید در در رشته های ورزشی زیادی از آنها استفاده کنید، معمولاً این تخته ها بیشتر باعث گرم شدن و آماده سازی عضلات بدن قبل از انجام ورزش های سنگین استفاده می شوند. همچنین تنوع قیمتی این تخته ها بسیار زیاد است.

تخته استپ سه لایه ارزان

تخته های استپ سه لایه معمولاً در قالب قیمت های متنوعی ارائه می شوند. این تخته ها قیمت های ارزان و قیمت های گران نیز دارند. اگر قصد  شما این است که تخته های استپ سه لایه داشته باشید،میتوانید به صورت ارزان نیز آنها را تهیه کنید. تخته های استپ ارزان  دارای قیمت های متنوع می باشند. معمولاً این قیمت ها از ۹۵ هزار تومان شروع شود و تا ۱۶۰ هزار تومان نیز ادامه دارد. یکی از از مزیتهای تخته های استپ ۳ لایه این است که  به راحتی میتوانید در هر زمانی که بخواهید از آنها استفاده کنید؛ به عنوان مثال اگر شما یوگا کار می کنید این تخته بسیار به درد شما خواهد خورد. شما با استفاده از این تخته در یوگا می توانید برخی حرکات را به سادگی انجام دهید.

انواع تخته استپ سه لایه یوگا

ورزش یوگا ورزشی است که بر روح و روان انسان تاثیر مثبتی دارد ، شما با استفاده از یوگا میتوانید مراقبه کنید و استرس و اضطراب را از بدن خودتان دورسازید. تخته های استپ سه لایه برای یوگا در انواع مختلف هستند.معمولاً میان این نوع تخته ها هیچ تفاوت وجود ندارد و تنها تفاوت آنها بیشتر در اندازه و وزن و رنگ شان می باشد.همچنین استفاده از این تخته ها در یوگا باعث می شود تا شما بتوانید بهتر بر انجام حرکات یوگا تسلط داشته باشید.

یکی از مهمترین نکاتی که باید در جایگاه به آن توجه کنید این است که تمامی بدنتان یک تعادل خاصی داشته باشد. این تعادل می تواند از طریق  وزنهای این تخته ها در یوگا  ایجاد شود. معمولاً شما اگر بخواهید تخته های استپ را  تهیه کنید باید بر اساس وزن شان آنها را تهیه نمایید چون باید بتوانید آنها را کنترل کنید و حتی اندازه آنها نیز می‌تواند بر ورزش شما تأثیر داشته باشد.در ورزش ایروبیک نیز این تخته ها بیشتر برای کاهش وزن در طول انجام ورزش هوازی استفاده می شود.

ابعاد تخته استپ سه  لایه ورزشی 

معمولاً این نوع تخته ها در اندازه های متنوعی به بازار عرضه می شوند ولی به عنوان مثال ابعاد ۵۶ در سی و یک و نیم در هشت و نیم نیز بیشترین فروش را دارد ولی باید دقت کنید که که این موردی که ما در اینجا مطرح کردیم فقط در قالب مثال می باشد و شما اندازه های مختلف آن را می توانید فروشگاه آنلاین لوازم ورزشی دین محمدی پیدا کنید .

این فروشگاه همچنین تنوع زیادی در  فروش تخته های استپ دارد پس  اگر برای شما مهم است می‌توانید به این فروشگاه تمام کنید و بهترین تخته استپ را تهیه نمایید.  ابعاد یکی از بخش‌های مهم میباشد که باید در هنگام خرید تخته استپ به آن توجه داشته باشید چون کوچکی و بزرگی آن می تواند اختلال در انجام ورزش شما ایجاد نمایند. یکی از مهمترین مواردی که شما میتوانید با این تخته انجام دهید بهبود سرعت عمل تان در انجام حرکات ورزشی می باشد به خصوص اگر شما رزمی کار هستید این وسیله بسیار مناسبی نیاز شما خواهد بود.

تخته استپ فوم سه لایه استیل 

تخته های استپ فوم سه لایه استیل   یکی از بهترین نوع تخته های استپ میباشند شما با استفاده از این تخت ها می توانید به بهترین شکل از عضلات پایین تنه را تقویت کنید و در انجام ورزش‌های رزمی این تخته ها بسیار پرکاربرد می باشند. این سری از نوع تخته ها  قیمت های متفاوتی نیز دارند البته قیمت گذاری مربوطه بیشتر بر مبنای برندینگ است. به عنوان مثال اگر تخته‌های است توسط برند شرکت آمریکایی تولید شود بسیار هزینه بیشتری نسبت به تخت‌های است صاف یک شرکت ایرانی را به خود اختصاص می دهد. مهمترین نکته در خرید تخته های استپ کیفیت ساختاری آنها می باشند پس باید این مورد را در نظر بگیرید.

همیشه در ورزش نوع وسیله کارکرد را تعیین نمی کند بلکه شیوه ورزش کردن فرد است که نتیجه را رقم می زنند. قیمت این دو تخته است پا از ۱۷۵ هزار تومان شروع میشوند و ۲۷۰ هزار تومان نیز ادامه خواهد داشت و شاید هم بیشتر نیز باشند.

راهنمای خرید تخته استپ فومی سه لایه

اگر شما می خواهید که بدانید چگونه تخته های استپ را تهیه کنید باید چند مورد را در نظر بگیرید. اولین مورد این است که شما بتوانید یک تخته استپ با کیفیت را پیدا کنید، معمولاً کیفیت برندهایی بالاتر هستند که بیشتر خارجی میباشند. نکته مهم دیگری که در خرید تخته استپ باید دقت کنید این است که   اندازه و وزنش را تعیین کنید، اگر اندازه و وزن این تخته ها مناسب باشند شما به راحتی می‌توانید آنها را مورد استفاده قرار دهید،نکته بعدی در مورد خرید تخته استپ ها قیمت های متنوع آنها می باشند.

معمولاً قیمت این تخت ها از از ۸۰ هزار تومان شروع می شوند و تا ۲۹۰ تا ۳۰۰ هزار تومان نیز ادامه خواهند داشت.با استفاده از این تخته ها دامنه ورزش کردن شما تا حد زیادی افزایش می یابد و کارکرد شما بیشتر می شود.

همچنین استفاده از این تخته ها  می تواند انعطاف پذیری پایین تر مثل عضلات همسترینگ و یا عضلات باسن را افزایش دهند. همچنین باید بدانید که بر طبق چه ورزشی می خواهید تخته های استپ را تهیه کنید، اگر ورزش های ایروبیک و یا رزمی را انجام میدهید استفاده از این تخته ها می تواند بهبود سوخت و ساز بدن شما را افزایش دهد به طوری که، عملکرد شما در انجام حرکات ورزش های رزمی و یا حتی ایروبیک بیشتر خواهد بود.

پس جهت خرید این تخته ها باید در ابتدا کیفیت و سپس قیمت را در نظر بگیرید و در انتها باید بدانید که برای چه چیزی می خواهید از این تخته ها استفاده کنید.

خرید تخته استپ سه لایه پلی اتیلن 

تخته های استپ لایه پلی اتیلن معمولاً چون جنسشان از پلی اتیلن است، کیفیت بالایی دارند به راحتی شما می توانید از آنها در ورزش های تان استفاده کنید رنج قیمتی این تخت ها نیز از ۱۱۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۳۰۰ هزار تومان نیز ادامه خواهد داشت. پس به هیچ عنوان استفاده از این نوع تخته ها را دست کم نگیرید.

لیست قیمت تخته استپ سه لایه 

لیست قیمت تخته های استپ سه لایه،بیشتر همان مواردی است که ما در قسمت های قبل مطرح کردیم به عنوان مثال قیمت‌ها نسبت به برندهای مختلف متفاوت دارد ولی بیشتر قیمت های تخت ها از ۱۲۷ هزار تومان شروع می‌شود و تا حدود ۲۰۰ و ۳۰۰ هزار تومان ادامه دارد ولی رنج قیمت بر مبنای نیاز شما متغیر خواهد بود و می توانید هر نوع تختی را برای انجام فعالیت‌های ورزشی انتخاب نمایید. همچنین اگر میخواهید این  تخته ها را تهیه کنید می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم ورزشی دین محمدی مراجعه نمایید.  

خرید تخته استپ سه لایه حرفه ای 

برای اینکه شما بتوانید تخته مورد نظرتان را بخرید باید بدانید که چه اندازه و چه وزنی مورد نیاز شما خواهد بود اگر سطح ورزشی شما حرفه‌ای باشد می توانید اندازه‌های بزرگ‌تر را برای خود انتخاب کنید ولی هرچه اندازه های آن ها کوچک باشد شما تسلط بیشتری برای انجام فعالیت‌های ورزشی تان خواهید داشت.

خرید تخته استپ سه لایه در تهران  

اگر در تهران زندگی می کنید شما می توانید به راحتی با مراجعه به یکی از لوازم های ورزشی بهترین نوع این تخته ها را تهیه کنید ، معمولاً تنوع زیادی در نوع تخته استپ ها وجود دارد ، و تنوع قیمتی زیادی نیز دارند چند است پس شما می توانید برای خرید این نوع تخته استپ ها  در تهران به فروشگاه لوازم ورزشی دین محمدی مراجعه کنید و از خدماتشان بهره مند شوید، این فروشگاه به صورت آنلاین فعالیت دارد ، و شما می توانید از خدماتی که ارائه می دهند به راحتی استفاده کنید.  

کاربرد تخته استپ فوم سه لایه

این تخته ها کاربرد زیادی دارند ولی اگر شما می خواهید بدانید که بیشتر در کجاها مورد استفاده قرار می گیرند ما به شما می گوییم . تخته استپ ها بیشتر در در ورزش های هوازی  و بدنسازی  و رزمی استفاده می شوند، این تخته ها کمک می کنند تا جریان خون در قسمت های پایین تنه بالا رود و بهتر بتوانید حرکات را اجرا کنید مثلاً در انجام حرکت اسکوات این نوع تخته ها می توانند به شما انرژی لازم برای این حرکت را ارائه دهند.

راهنمای استفاده از تخته استپ سه لایه ورزشی

راهنمای استفاده از این نوع تخته ها به این صورت است که شما می‌توانید هم عضلات پایین تنه و حتی در بعضی مواقع عضلات بالاتنه را تقویت کنیم به طوری که شما می توانید به صورت لی لی روی این تخته حرکات اجرا کنید مثلاً یک پایتان را در کمترین زمان به وقت بزنید و دوباره بدون اینکه پایتان زمین را لمس کند پای دیگرتان بگذارید این کار باعث  خون رسانی بیشتر به عضلات پایین تنه میشود برای تقویت عضلات بالاتنه نیز  شما می‌توانید شنای سوئدی را با آن انجام دهید به طوری که دو دستتان را روی تخت می گذارید و سینه تان را به این تخته نزدیک می کنید.

کاربردهای استپ ایروبیک 

استفاده از این نوع تخته های ورزشی باعث می شود تا انعطاف پذیری بدن تان بیشتر شود، قدرت استخوان های تان افزایش می یابد ، جریان خون تان افزایش می یابد ، حس چابکی تان  بیشتر می شود.

در این مقاله ما تخته‌های استپ سه لایه  را بررسی کردیم و جزئیاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم، نکته مهم در مورد این تخته ها این است که کاربردشان بسیار تاثیرات مثبتی بر بدن میگذارد، شما نیز اگر می خواهید این تخته ها را تهیه کنید می توانید به فروشگاه لوازم ورزشی دین محمدی مراجعه نمایید.

برای مشاهده و خرید انواع دیگر لوازم ورزشی می توانید به این صفحات مراجعه کنید:

دستکش بدنسازی ، تجهیزات باشگاهی ، طناب صعود ، دمبل ۲ کیلویی ، دمبل ۱۰ کیلویی ، نردبان سوئدی ، میله باربل ، کاور مت یوگا ، مانکی بار

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟