نمایش 1–12 از 21 نتیجه

خرید آنلاین دمبل و هالتر

خرید آنلاین دمبل و هالتر، دو جزء مهم در ورزش بدنسازی به حساب می آیند . به طور کلی بدنسازی ورزشی است که ما در آن می توانیم از وسایل سنگین وزن استفاده کنیم .اگر شما می خواهید در بدنسازی به موفقیت برسید باید بدانید که چگونه از وسایل لوازم بدنسازی استفاده کنید.

فروش آنلاین دمبل و هالتر 

در ابتدا برای تهیه وسایل بدنسازی و تجهیزات باشگاهی مثل دمبل و هالتر شاید این نکته به نظر شما برسد که از کجا آنها را تهیه کنید. فروشگاه های آنلاین زیادی وجود دارند که شما میتوانید ، در آن دمبل و هالتر تهیه کنید. در فروشگاه های اینترنتی لوازم ورزشی شما میتوانید ،انواع مختلفی از جمله ها و حالت ها را پیدا کنید و در صورت درخواست آنها را تهیه نمایید. پس اگر شما می خواهید دم به حالت را به صورت آنلاین تهیه کنید می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم ورزشی دین محمدی مراجعه نمایید.

خرید اینترنتی دمبل و هالتر

برای خرید اینترنتی دمبل و هالتر چند نکته را باید در نظر بگیرید . اول اینکه باید بدانید چه وزنی را می خواهید انتخاب کنید . دمبل ها و هالتر ها در انواع وزن های مختلفی وجود دارند . اگر شما می خواهید به خوبی بدن مناسب بسازید باید دمبل و هالتر را انتخاب کنید که بتوانید در هنگام بلند کردن و یا وزنه زدن از پس آنها بر بیاید .

فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارند که لوازم بدنسازی مثل دمبل و هالتر را به فروش می رسانند . اگر شما نظرتان این است که بخواهید وزنه های بیشتری تهیه کنید بازهم دمبل ها و حاضر های متغیر به کمک شما می آیند . به طور کلی در خرید اینترنتی باید رنگ و یا وزنه را انتخاب کنید مثلاً دمبل ۵ کیلویی و هالتر ۲۰ کیلویی را انتخاب نمایید.

ست دمبل و هالتر 

هالتر ها و دمبل ها  در انواع مختلف تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. مهمترین نکته ای که شما باید در هنگام خرید هالتر و دمبل توجه کنید این است که چه ستی را انتخاب کنید. انتخاب سطح هالتر و دمبل به راحتی می‌تواند به شما کمک کند تا بدن انسان را بسازید.ست های هالتر و دمبل در وزن مختلف را می شوند ست هالتر و دمبل ۵۰ کیلویی یا ست هالتر و دمبل ۴۰ کیلویی و غیره.

در صورتی که می خواهید در خانه تمرین کنید و مبتدی هستید باید آن بخشی را انتخاب کنید که از نظر وزنی مناسب شما می باشد. همچنین مهمترین نکته در این بخش این است که باید تمامی جوانب را در نظر بگیرید و از پس هالتر و دمبلی که انتخاب کردید بربیاید.

قیمت وزنه هالتر

خرید انواع دمبل و هالتر خاطره ها چون به صورت جدا تهیه می‌شوند یعنی میله و وزنه هالتر به صورت جدا بفروش میرسد وزن های متنوعی دارند به عنوان مثال برای وزنه ۵ کیلوگرمی شما باید حدوداً ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کنید و قیمت بر حسب وزن بیشتر خواهد شد.

قیمت انواع دمبل و هالتر

 قیمت دمبل و هالتربیشتر بر مبنای وزن و نوع و کیفیت و حتی برند طبقه بندی و قیمت گذاری می شود . به عنوان مثال اگر شما بخواهید دمبل ۱۰ کیلوگرمی دوعددی را تهیه کنید باید مبلغی حدود ۷۰۰ هزار تومان را پرداخت نمایید . و یا اگر بخواهید دمبل هایی در دسته ایروبیک مثل دمبل دو کیلوگرمی مدل رکورد را تهیه کنید که دو عددی نیز می باشد باید حدود ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کنید.

در خصوص قیمت‌گذاری هالتر و دمبل باید اندازه کنیم که معمولاً در مبل ها بر مبنای وزن شان هستند و کیفیت آهن و میله ای که در آن به کار رفته است.ولی هالتر میله و وزنه های جدا به فروش میرسد . مثلاً وقتی بخواهید هالتر ۵ کیلوگرمی را تهیه کنید باید پول وزنه و میلش را جدا بپردازید ولی برخی هاترا هستند که وزنش به صورت چسبیده میباشد یعنی به صورت هالتر باربل نامیده می‌شوند و در این صورت شما باید بر اساس وزن که حالت دارد حدوداً ۶۰۰ الی ۹۰۰ هزار تومان پرداخت نمایید.

وزنه های هالتر نیز از نیم کیلوگرم شروع می‌شود و تا ۲۰ الی ۳۰ کیلوگرمی ادامه دارد . حدود قیمت ها از ۱۴۴ هزار تومان شروع می‌شود و تا حدود ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان نیز ادامه خواهد داشت . درخصوص میله هالتر می‌توانیم بگوییم که قیمتش از ۲۵۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۱ میلیون تومان نیز ادامه خواهد داشت

لیست قیمت دمبل و هالتر

دمبل ها و هالتر ها لیستهای قیمت متفاوتی دارند مثلاً دمبل های شش ضلعی ۵ کیلوگرمی قیمتشان از حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و بر مبنای وزن همینطور قیمتش ادامه دار خواهد بود تا یک میلیون تومان نیز می‌رسد. وزنه دمبل ها نیز قیمت متفاوتی دارد و از حدود ۲۰۰ هزار تومان شروع می شود و تا حدود یک میلیون و دو میلیون  تومان ادامه خواهد داشت .

مدل های دیگری از مبل ها هستند که قیمتش بالای ۱۰ میلیون تومان می باشد به عنوان مثال می توان برخی از برندهای خارجی را در این زمینه نام برد . درخصوص هالتر ها نیز می‌توانیم بگوییم که میله هالتر قیمت جداگانه با وزنه هالتر دارد.

اگر شما میخواهید دمبل تهیه کنید باید در ابتدا وزنی که مناسب شما است را انتخاب نمایید و سپس پس بر طبق آن و از خریدتان را انجام دهید . در خصوص حالت دنیز چون قیمت های متنوعی دارند شما باید حالت تهیه کنید که هم مطابق با جسم وزن باشد هم بتواند از پسش بیایید. همچنین هالتر و دمبل ها چون در رنگ های مختلف تولید می شوند

ممکن است از جهاتی بر روند قیمت گذاری تاثیر گذار باشند .پس اگر شما می خواهید بدن مناسب بسازید باید در ملاقات های مناسبی را انتخاب کنید.

خرید انواع دمبل و هالتر

همانطور که در قسمت قبل ذکر کردیم دمبل و هالتر دو وسیله مهم در ورزش بدنسازی به حساب می آیند .با استفاده از این وسیله ما میتوانیم بدن ما را بسازیم و زیبای اندام مورد نظرمان دست پیدا کنیم .

مهم ترین نکته در خرید انواع دمبل و هالتر این است که در ابتدا برند و سپس وزن کم بها تر مورد نظرمان را در نظر بگیریم . سپس پس بعد قیمت آن ها ضربه زدن به را که میخواهیم انتخاب نماییم و در آخر به فروشگاه مورد نظر مراجعه خواهیم کرد .

ارزانترین قیمت دمبل و هالتر

معمولاً قیمت‌گذاری دمبل و هالتر بیشتر برای من صورت می گیرد که با هالتر و دمبل چه وزنی دارد و چه برندی آنها را تولید نموده است .اگر مبتدی هستید میتوانید از هالتر و دمبل استفاده کنید که به طور کلی  قیمت کمتری است و از وزنه های کمتر می‌توان شروع کنید ولی بر طبق برند می‌توانید سراغ برند هایی بروید که قیمت کمتری دارند.

به عنوان مثال قیمت ها معمولاً از حدود ۳۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا حدود دو میلیون و چهارده میلیون و ادامه دارد ولی چون این قیمت‌ها تا حدی گران هستند شما می توانید همان قیمت‌های ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان را برای خرید دمبل و هالتر در نظر بگیرید.شاید در هنگام خرید هالتر شما بخواهید که وزنه و میله را جدا تهیه کنید که در این صورت هزینه های متفاوتی برای تان متقبل خواهد شد.

کاربرد های هالتر

همانطور که در قسمت های قبل در این مقاله مطرح کردیم هالتر یکی از وسایلی است که  در بدنسازی کاربرد دارد، می‌توانید از هالتر در بخش‌های مختلفی استفاده کنید مثلا می توانید پرس سینه زنید، می توانید حرکات اسکات را با آن تمرین کنید، میتوانید به طور کلی هم عضلات بالاتنه و هم عضلات پایین تنه را از طریق تمرینات هالتر تقویت کنید.

بدنسازان معروفی مثل رونی کلمن از طریق هالتر بیشتر ورزش های پا را انجام می دادند، چون جریان خون را به راحتی در سراسر پا و بدن به حرکت در می آورد و فرآیند عضله سازی در کمترین زمان انجام خواهد شد.به طور کلی اگر بدنسازی هستید که به دنبال حجم بیشتری هست می توانید از هالتر استفاده کنید. همچنین انجام حرکات جلو بازوو پشت بازو نیز از طریق هالتر انجام  میشود .

انواع دمبل های ورزشی

دمبل ها در انواع مختلفی موجود می باشند و در بازار وجود دارندهمچنین حرکات مختلفی را می‌توانید با دمبل ها تمرین کنید، برخی دمبل ها متغیر هستند قابل تنظیم می باشند به طوری که شما می توانید و زن های آن را زیاد و کم کنید.

برخی دمبل های دیگر متغیر می باشند و قابلیت تغییر وزن ندارند به این دندانها دمبل های ثابت می‌گویند که بیشتر هم جنسشان از شدن است و زنان در ورزش های هوازی بیشتر از این مدل ها استفاده میکنند.برندهای مختلفی وجود دارند که در مدل های مختلفی را نیز تولید می کنند شما می‌توانید بر مبنای برندی که میشناسید دمبل موردنظرتان را تهیه کنید ولی باید بدانید که قیمت های متفاوتی نیز برای هر برند در نظر گرفته می شود.

پس اگر شما می خواهید دمبلی تهیه کنید می توانید ارزان قیمت ترین آنها را هم تهیه کنید که قیمت هایش از حدود ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۵۰۰ تومان ادامه دارد و اگر قیمت برای شما اهمیتی ندارد می توانید هر دمبلی را تهیه کنید و تنبل هایی که بالای یک میلیون تومان قیمت دارند .

روش تمرین با دمبل

دمبل ها وسایلی هستند که بسیار می توان از آنها استفاده کرد. اگر شما می خواهید از مبل ها بهتر استفاده کنید باید بدانید که چگونه با آنها حرکاتی را اجرا نمایید . حرکاتی که بیشتر انجام می‌شوند شامل حرکات جلو بازو و پشت بازو می باشد ، به طوری که شما دمبل را در داخل دست می گیرید و بالا و پایین بری به طوری که نزدیک کتف تان می کنید .

همچنین حرکات دیگر مثل اسکوات یا اسکات و یا سومو اسکوات نیز با دمبل انجام میشود ، برای حرکت باید پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید به طوری که وقتی حالت نشسته میگیرید هیچ قوزی نکنید و پشتتان صاف باشد. در خصوص سومو اسکوات می توانیم بگوییم که باید پا به صورت ضربدری باز شود و شما سعی کنید مبل را جوری حرکت دهید که بیشتر به عضلات داخلی ران فشار بیاید.

با استفاده از دمبل همچنین می توانیم پرس سینه نیز انجام دهیم. همچنین حرکات ترکیبی دیگری نیز وجود دارد که با استفاده از دمبل قابل انجام هستند که بنا بر نظر مربی تان می توانید این حرکات را بطور کامل انجام برسانید.

راهنمای خرید دمبل و هالتر بدنسازی

 برای خرید دمبل و هالتر باید چند نکته را در نظر بگیرید، اولین نکته این است که وضعیت انتخاب می‌کند و بدن و جسم خودتان باشد به طوری که از پسش بربیایید. دومین مورد این است که جنسی را که انتخاب میکنید ضد زنگ باشد و از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد .

همچنین شما میتوانید دمبل های ارزان قیمت و هالتر های ارزان قیمت را نیز تهیه کنید و در فروشگاه ها قیمت‌های متغیری را در این زمینه ارائه می دهند. در بخش بعدی باید بدانید که چگونه با دمبل و هالتر حرکاتی را تمرین کنید که در باشگاه مربیان این ها را به شما گوشزد می‌کند .

بهترین حرکات ورزشی با دمبل

حرکات زیادی را میتوان با دمبل انجام داد ولی بهترین حرکات آن شامل حرکات اسکات پا ،و یا پرس سینه آرنولدی ، و یا پرس سینه ساده، پرس سینه خوابیده بسیاری حرکات ترکیبی دیگر را شامل می شود. حرکاتی مثل جلو بازو و پشت بازو نیز با استفاده از دمبل انجام می شود و جزو بهترین حرکات با دمبل طبقه بندی می شوند . آموزش برخی حرکات هم در قسمت‌های قبلی مقاله توضیح داده شد .

مهمترین نکات آنلاین خرید دمبل و هالتر 

اگر میخواهید دمبل و هالتر را به صورت آنلاین تهیه کنید باید چند مورد را در نظر بگیرید، وزن دمبل یکی از مواردی است که در اکثر سایت ها به صورت گزینه ای وجود دارد و شما می توانید آن را انتخاب کنید ، در قسمت بعدی رنگ بندی دمبل  نیز بیشتر مدل ها بیشتر رنگ مشکی دارند ولی امروزه رنگ های متنوعی به بازار عرضه شده است .

در قسمت حالت دنیز چون هالتر ها به صورت جدا یعنی میله و وزن جدا هستند به فروش میرسند، شما می‌توانید باز بر طبق وزن آنها را انتخاب کنید تمرین برای شما برند نیز مهم هست میتوانید برندتان را هم انتخاب نمایید.

در این مقاله ما خرید آنلاین دمبل و هالتر و موارد مربوط به آن را بررسی کردیم و جزئیاتش مورد بررسی قرار دادیم . نکته مهم در این خصوص این است که وزنه ای را که  انتخاب می‌کنید باید مطابق با بدن و جسم باشد به طوری که بتوانید آنها را استفاده کنید. برای خرید آنلاین دمبل هالتر می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم ورزشی دین محمدی مراجعه نمایید.